Limitový design whiskey Jameson má NFC

I letos irská palírna Jameson představila speciální design své whiskey na oslavu dne svatého Patrika. Vytvořil ho známý designér a ilustrátor Stephen Heffernan.

Jameson

A tentokrát se rozhodl jít dále. Nezůstal jen u grafického návrhu etikety, ale rozhodl se, že zapojí i fanoušky této značky. Ti tak letos dostanou šanci vytvořit si svou virtuální etiketu.

Každá láhev whiskey Jameson je vybavená NFC čipem a QR kódem. Po jeho načtení mobilním telefonem se dostanete do aplikace, kde si můžete upravit vaši virtuální etiketu pomocí dalších skrytých ikon.

Své návrhy pak můžete přihlásit do soutěže, jejíž vítěz obdrží barový znak Jameson. V některých zemích mohou fanoušci vyhrát také láhev s jejich vlastní etiketou.

Tato whiskey s limitovaným designem bude k mání od února  po celém světě. Whiskey Jameson se speciálním designem vychází při příležitosti oslav dne svatého Patrika již osmý rok v řadě a je tak lákavým sběratelským kouskem.

Jameson 2013 - 2019
Edice z let 2013 – 2019

Čtěte také:

Nečekaná pravda o japonské whisky

Umělý jazyk odhalí padělanou whisky

Whisky a blockchain

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.